Quantcast
Browsing all 10 articles
Browse latest View live

Intalnire cu Budapesta

1 decembrie 2011 Undeva pe la inceputul lui noiembrie am inceput sa ne facem planuri pentru mini-vacanta de 1 decembrie. Poate Budapesta pare o alegere putin ciudata pentru acele zile, dar dupa...

Plimbare prin Pesta

Castelul Buda 1 decembrie 2011 In drum spre malul Dunarii am ajuns si la Vaci Utca, cea mai cunoscuta strada comerciala din Budapesta. Pe vremuri acesta era drumul care lega Pesta de orasul Vác. Multa...

Castelul Buda

Castelul Buda 2 decembrie 2011 A doua zi la Budapesta a inceput cu o scurta vizita la castel. Castelul  Buda, aflat pe malul vestic al Dunarii, este una din cele mai vechi cladiri din Budapesta, asta...

Biserica Matyas

2 decembrie 2011 Frigul si umezeala ne-au alungat destul de repede de la Castelul Buda, asa ca ne-am indreptat spre Biserica Matyas (sau Biserica Matia sau Biserica lui Matei), aflata chiar langa...

Bastionul pescarilor

Bastionul Pescarilor 2 decembrie 2012 De cand am vazut primele fotografii cu Bastionul Pescarilor (Halászbástya), am asociat imaginea lui cu Budapesta. Inca de acasa visam la turnurile ascutite...

Muzeul Martipanului

Catedrala Sf Vasile din Moscova 2 decembrie 2011 La mica distanta de Biserica Matyas si Bastionul Pescarilor se afla cea mai dulce atractie a Budapestei: Muzeul Martipanului. Desi nu e foarte cunoscut,...

Parlamentul de la Budapesta

2 decembrie 2011 Daca am admirat Dunarea si Parlamentul de la Bastionul Pescarilor, evident ca am simtit nevoia sa-l vedem mai de aproape, asa ca am luat autobuzul pana la piata Kossuth Lajos. Desi...

Catedrala Sfantul Stefan

3 decembrie 2011 Dimineata ne-am indreptat spre catedrala Sfantul Stefan (Szent Istvan Bazilika),cea mai mare biserica din Budapesta, ale carei turnuri pot fi vazute de pe orice inaltine din oras....

Piata Eroilor

Piata Eroilor 3 decembrie 2011 Urmatorul punct pe lista noastra de sambata era Piata Eroilor, iar ca sa ajungem acolo am calatorit cu linia 1 (linia galbena) a metroului din Budapesta, supranumita...

Dealul Gellert

Episcopul Gellert 4 decembrie 2011 In ultima zi a vacantei noastre la Budapesta am mers pe Dealul Gellert (Gellert-hegy). Dealul este incadrat de podul Elisabeta si Podul Libertatii, si poarta numele...